Ruilen en retouren

Gratis retourneren. Ben je niet tevreden met je aankoop of is er iets mis? Geen probleem, je kunt jouw bestelling, of een deel daarvan gratis retourneren naar ons terugsturen binnen 30 dagen na aankoop.

Let er bij het retourneren op dat het product ongebruikt en in de – indien redelijkerwijs mogelijk – originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd wordt. Bij eventuele beschadigingen aan het product kunnen wij een waardevermindering bij je in rekening brengen.

Je kunt je bestelling gratis retour sturen via DHL, PostNL of DPD.

HEB JE VIA BOL.COM BESTELD?

Heb je producten gekocht via bol.com? Meld dan je retour aan via bol.com.

Good4You

Hanzepoort 14

7575 DA Oldenzaal

The Netherlands

Hoe kan ik retourneren?

Wil je je bestelling of een deel ervan retourneren? Bij Good4You kun je gratis retourneren binnen 30 dagen! Mail ons op info@good-4you.nl en we sturen je een retourlabel. Zodra we je retour hebben ontvangen, betalen we het bedrag binnen 5 werkdagen terug. Let op: artikelen moeten in originele staat en verpakking zijn. Vragen? We helpen je graag!

Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen

Het annuleren en/of wijzigen van je bestelling is kosteloos, zolang de bestelling nog niet is verstuurd. Stuur een mail naar info@good-4you.nl  zodat wij je bestelling kunnen wijzigen. Is je bestelling al verstuurd of heb je al een track&trace code ontvangen, dan kunnen wij deze helaas niet meer tegenhouden. De makkelijkste manier om dan te annuleren is bij bezorging het pakket te weigeren aan de deur. Dan komt het vanzelf bij ons retour en kunnen we het samen met je oplossen. Vergeet ons niet op de hoogte te stellen hiervan!

Garantie

Good4You garandeert minimaal 2 jaar garantie op alle producten die je bij ons koopt én de wettelijke garantie. Wij verkopen ook producten waarbij de garantietermijn langer is dan 2 jaar. Deze garantietermijn staat dan vermeld bij de betreffende product omschrijving of in de handleiding van het product. Deze extra garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

  • Onze garantie dekt alleen fabricagedefecten.
  • De garantie is ongeldig als het defect (op welke wijze dan ook) door verkeerd gebruik, verwaarlozing en vervalsing of onjuiste afstellingen is veroorzaakt. Het is ongeldig wanneer onbevoegde personen wijzigingen of reparaties uitvoeren.
Mijn product werkt niet

Vervelend dat je product niet goed werkt. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Laat ons weten wat er aan de hand is, dan zoeken we samen naar een oplossing. Stuur ons een mail op info@good-4you.nl, we helpen je graag!

Hoe snel word ik terugbetaald?

Als je een bestelling hebt geannuleerd of teruggestuurd naar ons kan het een paar dagen duren voordat deze goed is verwerkt bij onze verzendpartner. Wij betalen het aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.”   “

Ik heb een klacht

Voor Good4You is betrouwbaarheid en service het belangrijkste speerpunt. Heeft je nu onverhoopt toch een klacht over ons, de levering of over producten hebben? Meld het aan ons via info@good-4you.nl, we vinden vast een passende oplossing. We geven binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op je klacht, maar vaak veel eerder. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er onverhoopt samen niet uit? Dan kun je de klacht ook voorleggen via het Europees ODR Platform. Je kunt zich ook wenden tot de geschillencommissie van Thuiswinkel Waarborg, daar zijn we bij aangesloten.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om de mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. Gratis retour sturen Retourneren is gratis! Stuur ons een e-mail op info@good-4you.nl, dan helpen we je verder met de retourinstructies. Uiteraard kun je de producten ook via een andere vervoerder of op eigen initiatief retourneren, dan zijn de kosten wel voor jezelf. Ons retouradres OnlineGoods, Hanzepoort 14, 7575 DA, Oldenzaal. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Heb je nog vragen?

Kun je het antwoord niet vinden tussen onze veelgestelde vragen of wil je direct contact?