Klantgericht bezorgen
Bij Good-4You zorgen we voor klantgericht bezorgen. We verzenden je bestelling in zowel Nederland als België standaard met DHL. Daarnaast bieden we verschillende opties om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken om je bestelling te ontvangen.
Kies je afleverdag
Bestel nu en ontvang je bestelling op een moment dat jou uitkomt, zelfs al is dat overmorgen of later. Bij het afrekenen kun je onder de optie ‘bezorgen’ gratis een ander bezorgmoment kiezen. Zo bepaal je zelf het meest geschikte aflevermoment, tot 7 dagen vooruit.
Kies je aflevermoment
Wil je je bestelling in de ochtend, middag of avond ontvangen? Kies het tijdstip dat jou het beste uitkomt en laat je bestelling bezorgen wanneer het jou het beste uitkomt. Dat is klantgericht bezorgen volgens ons.
Liever niet bij de buren?
Vink deze optie aan als je je bestelling liever niet bij de buren laat bezorgen.
Afhalen bij een ophaalpunt
Liever je bestelling zelf ophalen? Kies dan gratis voor één van de 3750 DHL Servicepoints bij jou in de buurt.
Same-day delivery
Wil je je bestelling vandaag nog ontvangen? Kies dan voor same-day delivery voor €9,95.
Bij elke bestelling ontvang je een track & trace code, zodat je je zending gemakkelijk kunt volgen.
Mijn bestelling is nog niet bezorgd
Bij Good4You zorgen we ervoor dat bestellingen die vóór 23:00 uur worden geplaatst, de volgende werkdag worden bezorgd (inclusief zaterdag en zondag). Sommige artikelen hebben echter een langere levertijd, wat bij het product wordt vermeld. Meestal ontvang je je bestelling binnen 2 werkdagen. Mocht de levering langer duren, dan stellen we je daar tijdig van op de hoogte.
We verzenden standaard met DHL, en bij elke bestelling ontvang je een track & trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Heb je vragen of is er iets niet duidelijk? Neem gerust contact met ons op via info@good-4you.nl.
Wat is de levertijd?
Bij Good4You zorgen we ervoor dat bestellingen die vóór 23:30 uur zijn geplaatst, de volgende werkdag worden bezorgd (inclusief zaterdag en zondag). Soms kan de levertijd van bepaalde artikelen wat langer zijn, wat bij het product wordt vermeld. Meestal wordt je bestelling binnen 2 werkdagen geleverd. Mocht het langer duren, dan stellen we je hiervan op de hoogte.
We verzenden standaard met DHL en bij elke bestelling ontvang je een track & trace code zodat je je pakket kunt volgen. Bestellingen naar België versturen we met PostNL. Wil je liever een andere bezorgdienst? Neem dan gerust contact met ons op.
Heb je vragen of is er iets niet duidelijk? Neem gerust contact met ons op via info@good-4you.nl.
Verzenden naar België
Wij verzenden veel pakketten naar België en bieden gratis verzending! Alle bestellingen naar België worden gratis verzonden, ongeacht het bestelbedrag. Wij versturen pakketten standaard met DHL. Wil je liever een andere bezorgdienst? Neem dan contact met ons op.
Garantie
Onze garantie dekt uitsluitend fabricagedefecten. De garantie vervalt als het defect is veroorzaakt door verkeerd gebruik, verwaarlozing, vervalsing of onjuiste afstellingen. Ook is de garantie ongeldig wanneer onbevoegde personen wijzigingen of reparaties uitvoeren.
Met welk bedrijf verzenden jullie?
Good4You verstuurt alle pakketten standaard met DHL. We bieden ook de optie voor Same-day-delivery met DHL. Deze extra bezorgoptie kun je kiezen bij het afrekenen. Same-day-delivery is alleen beschikbaar in Nederland. Bestellingen naar België versturen we ook met DHL.
Krijg ik een track&trace code?
Wij verzenden bijna alle bestellingen met DHL. Je ontvangt altijd een Track & Trace-code om je bestelling te volgen. Ben je niet thuis? Dan kan DHL het pakket bij de buren afleveren of naar een DHL-afhaalpunt brengen. Wil je niet dat het bij de buren wordt afgegeven? Dan kun je dit aangeven bij het afrekenen. Hier kun je ook kiezen voor avondlevering of bezorging bij een DHL-afhaalpunt.
Bestellingen naar België versturen we ook met DHL, inclusief een Track & Trace-code.
Internationaal verzenden
Wil je een bestelling laten versturen naar een ander land dan Nederland of België? In principe verzenden we wereldwijd! Neem contact met ons op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden en verzendkosten voor jouw specifieke bestemming. Mail je bestelling en het land naar info@good-4you.nl, dan helpen we je graag verder.
Niet thuis?
Ben je onverhoopt niet thuis? Dan probeert de DHL-bezorger het pakket bij de buren af te leveren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar een DHL-afhaalpunt gebracht. De locatie hiervan vind je in de track & trace-gegevens of op het briefje dat de bezorger in je brievenbus achterlaat.
Geen briefje en geen pakket? Dat is natuurlijk vervelend! Neem contact met ons op, dan zoeken we direct naar een oplossing.
Heb je nog vragen?
Kun je het antwoord niet vinden tussen onze veelgestelde vragen of wil je direct contact?
