Bestellen en verzenden
Bestellen en verzenden gaat zo bij ons. Bestel je op vóór 23:00 dan is je bestelling op de volgende dag in huis (behalve op zondag). Voor België geldt: vóór 22.00 besteld, morgen in huis.
Wij verzenden óók op zondag, zodat je bestelling ook maandag bezorgd wordt bij je.
Verzendkosten
Bij Good4You is verzending én retourneren gratis! Wij verzenden gratis binnen Nederland, België en Duitsland via DHL.
Gratis verzending
Wij verzenden gratis binnen Nederland, België en Duitsland via DHL.
Gratis retourneren
Veelgestelde vragen over bestellen en verzenden
Mijn product is niet op voorraad
Is de bestelling tijdelijk niet op voorraad of is er om een andere reden vertraging, dan ontvang je van ons hier zo snel mogelijk bericht over. Je hebt in dat geval het recht de bestelling zonder bijkomende kosten bij ons te annuleren te annuleren.
Heb je meer dan één artikel besteld en is een gedeelte van de bestelling nog niet leverbaar dan nemen wij contact met je op hierover. Je kunt er dan voor kiezen om het leverbare artikel wél te laten verzenden. Nabezorgen van een deelbestelling komt dan uiteraard voor rekening van Brandpreventiewinkel.
Als artikelen een langere levertijd hebben dan 2 werkdagen dan stellen wij je hiervan op de hoogte.
Hoe werkt het bestellen?
Op de website van Brandpreventiewinkel kun je uitgebreid zoeken binnen ons brandveiligheids-assortiment. In onderstaande stappen wordt beschreven hoe het bestelproces in zijn werk gaat.
- Zoek je product, plaats het in winkelwagen door op de groene knop te drukken;
- Controleer je bestelling goed en kies voor afrekenen;
- Vul je gegevens voor het verzendadres en eventueel factuuradres in.
- Kies eventueel een aflevertijdstip of aanvullende opties.
- Kies je betaalmethode. Voor meer informatie over mogelijke betaalmethoden ga naar betalen.
- Afronding: check je gegevens. Is alles correct dan kun je de bestelling plaatsen (je dient hiervoor akkoord te gaan met de voorwaarden).
- Je kunt nu afrekenen bij de door jou gekozen bank of betaalmethode,
- Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van jouw bestelling met daarin je unieke ordernummer en de factuur.
- Indien de status van je bestelling wijzigt, word je op de hoogte gehouden door het verzenden van een e-mail met de statuswijziging.
- Je ontvangt van ons een track&trace nummer waarmee je jouw bestelling in de gaten kan houden.
Niet thuis?
Ben je onverhoopt niet thuis? De DHL bezorger zal het proberen om bij de buren af te gaven. Lukt dit niet, dan brengen ze het pakket naar een ophaalpunt. De locatie staat op een briefje wat de bezorger achterlaat in je brievenbus. Bij DPD proberen ze het ook bij de buren af te leveren of ze komen de dag erna weer langs. De chauffeur van DPD laat een briefje bij je achter met verder informatie over je pakket.
Geen briefje en geen pakket?
Dat is natuurlijk heel vervelend! Neem contact met ons op en we zoeken direct naar een oplossing.
Hoe verzamelen wij reviews?
Brandpreventiewinkel werkt samen met Trustpilot voor het verzamelen van review. Alle reviews die u up onze website én op Trustpilot ziet zijn echt reviews van klanten. Als klanten daadwerkelijk bij ons een bestelling hebben geplaatst zie je ‘Gecertificeerd’ staan bij de review. Bekijk hier een overzicht van al onze Trustpilot reviews. Wil je weten hoe Trustpilot omgaat met reviews? Bekijk dan hier het reviewbeleid van Trustpilot.
Heb je nog vragen?
Kun je het antwoord niet vinden tussen onze veelgestelde vragen of wil je direct contact?
