Klantenservice

Neem contact op

Heb je een vraag? Kijk eerst bij onze veelgestelde vragen, misschien vind je daar al het antwoord. Als je liever direct contact opneemt, kun je met ons chatten, mailen, WhatsAppen of het contactformulier hieronder invullen.
We helpen je graag verder!

Top 10 veelgestelde vragen

Hoe kan ik retourneren?
Wil je jouw bestelling, of een deel ervan retour sturen? Bij Good4you kun je gratis retourneren binnen 30 dagen! Gratis retourneren
Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen
Het annuleren en/of wijzigen van je bestelling is kosteloos, zolang de bestelling nog niet is verstuurd. Stuur een mail naar info@good-4you.nl of bel met +31 6 83970926‬ zodat wij je bestelling kunnen wijzigen. Is je bestelling al verstuurd of heb je al een track&trace code ontvangen, dan kunnen wij deze helaas niet meer tegenhouden. De makkelijkste manier om dan te annuleren is bij bezorging het pakket te weigeren aan de deur. Dan komt het vanzelf bij ons retour en kunnen we het samen met je oplossen. Vergeet ons niet op de hoogte te stellen hiervan!‬‬
VerzendennaarBelgië
Wij verzenden veel pakketten naar België. Hierdoor hebben wij een gunstige verzendprijs t.o.v. andere webwinkels. Bij bestellingen naar België rekenen wij € 4,95 per bestelling als verzendkosten. Bij bestellingen van meer dan €75,- is de verzending naar België gratis! Good4You verstuurt pakketten naar België met DHL. Wil je liever een andere bezorgdienst? Neem dan contact met ons op.
Hoe snel word ik terugbetaald?
Als je een bestelling hebt geannuleerd of teruggestuurd naar ons kan het een paar dagen duren voordat deze goed is verwerkt bij onze verzendpartner. Wij betalen het aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Garantie

Brandpreventiewinkel garandeert minimaal 2 jaar garantie op alle producten die je bij ons koopt én de wettelijke garantie. Wij verkopen ook producten waarbij de garantietermijn langer is dan 2 jaar. Deze garantietermijn staat dan vermeld bij de betreffende product omschrijving of in de handleiding van het product. Deze extra garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

  • Onze garantie dekt alleen fabricagedefecten.
  • De garantie is ongeldig als het defect (op welke wijze dan ook) door verkeerd gebruik, verwaarlozing en vervalsing of onjuiste afstellingen is veroorzaakt. Het is ongeldig wanneer onbevoegde personen wijzigingen of reparaties uitvoeren.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij Brandpreventiewinkel kun je betalen met alle gangbare en veilige betaalmethoden. je kunt bij ons betalen met:

  • Ideal Eenvoudig betalen vanuit de online bankomgeving van je eigen bank. 
  • Klarna Betaal makkelijk achteraf met Klarna.
  • CreditCard Snel en eenvoudig betalingen via je creditcard.
  • Bancontact Bancontact is het grootste Belgisch betaalschema. 
  • PayPal Betaal snel en eenvoudig met de grootste online wallet van de wereld.
  • KBC/CBC Betaalknop De online betaalmethode voor de klanten van de KBC en CBC, samen de grootste bank van België
  • Belfius Direct Net De online betaalmethode van een van de grootste banken van België.
  • VVV Cadeaubon Betaal via de grootste cadeau tegoedkaart van Nederland.

Brandpreventiewinkel heeft als betaalpartner Mollie BV. Mollie is de grootste betaalprovider van Nederland.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, bij Brandpreventiewinkel kun je heel gemakkelijk achteraf betalen. Wij werken samen met Klarna hiervoor. Kies bij afrekenen voor de betaaloptie ‘Achteraf betalen (via Klarna)’. Nadat Klarna alles heeft goedgekeurd ontvang je de bestelling zoals je van ons gewend bent. Na een paar dagen ontvang je van Klarna een factuur met een betaaltermijn van 14 dagen.

Kan ik betalen op factuur?
Het is bij Brandpreventiewinkel mogelijk op factuur te bestellen bij een een zakelijke bestelling. Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen. Neem hier wel vooraf contact met ons op, dan kunnen we het e.e.a. inregelen.
Hoe werkt het bestellen?

Op de website van Brandpreventiewinkel kun je uitgebreid zoeken binnen ons brandveiligheids-assortiment. In onderstaande stappen wordt beschreven hoe het bestelproces in zijn werk gaat.

  1. Zoek je product, plaats het in winkelwagen door op de groene knop te drukken;
  2. Controleer je bestelling goed en kies voor afrekenen;
  3. Vul je gegevens voor het verzendadres en eventueel factuuradres in.
  4. Kies eventueel een aflevertijdstip of aanvullende opties.
  5. Kies je betaalmethode. Voor meer informatie over mogelijke betaalmethoden ga naar betalen.
  6. Afronding: check je gegevens. Is alles correct dan kun je de bestelling plaatsen (je dient hiervoor akkoord te gaan met de voorwaarden).
  7. Je kunt nu afrekenen bij de door jou gekozen bank of betaalmethode,
  8. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van jouw bestelling met daarin je unieke ordernummer en de factuur.
  9. Indien de status van je bestelling wijzigt, word je op de hoogte gehouden door het verzenden van een e-mail met de statuswijziging.
  10. Je ontvangt van ons een track&trace nummer waarmee je jouw bestelling in de gaten kan houden.
Hebben jullie een keurmerk?

Jazeker! Brandpreventiewinkel is lid van het meest prestigieuze webwinkel keurmerk in Nederland: Thuiswinkel Waarborg. Zij zijn het grootste en meest betrouwbare keurmerk voor webwinkels in Nederland. Bekijk hier ons certificaat.

Met het Thuiswinkel Waarborg ben je als klant verzekerd van:

  • Veilig betalen
  • Privacy geborgd
  • Onafhankelijke geschillencommissie
  • Je weet bij wie je koopt
  • 30 dagen bedenktijd (bij ons 60)
  • Producten achteraf betalen
  • Ondersteund door de Consumentenbond

Problemen oplossen met melders

Hoe zet ik mijn rookmelder uit?
Als je je rookmelder tijdelijk wilt uitschakelen omdat deze afgaat door bijvoorbeeld sigarettenrook of aangebrand eten dan kan je de ronde test & hush knop aan de onderkant van de rookmelder indrukken. De rookmelder schakelt dan voor een periode van 10 tot 15 minuten uit.
Waarom piept mijn rookmelder?
Mijn koolmonoxidemelder geeft een vals alarm
Let op: een koolmonoxidemelder geeft eigenlijk nooit vals alarm. In tegenstelling tot een rookmelder zit er in een koolmonoxidemelder een gel die alleen reageert wanneer deze in contact komt met koolmonoxide. Hierdoor slaat een koolmonoxidemelder in principe nooit vals alarm. Gaat je koolmonoxidemelder toch af? Leg deze dan buiten neer. Als de melder in de buitenlucht géén vals alarm meer geeft, dan is er echt iets mis! Ga niet meer naar binnen en schakel dan direct een installateur of de Brandweer in!
Wanneer moeten rookmelders vervangen worden?
Wanneer een rookmelder vervangen moet worden is afhankelijk van welke rookmelder je kiest. Je kunt kiezen tussen rookmelders met een levensduur van 1/2 jaar of 10 jaar. Rookmelders met een kortere levensduur zijn vaak wat goedkoper, maar moeten uiteraard sneller vervangen worden. Richtlijn is dat een rookmelder met 9V batterij na 1 jaar vervangen moet worden, rookmelders met AA of AAA batterij gaan 2 tot 3 jaar mee. Een rookmelder met lithium batterij hoeft pas na 5 tot 10 jaar vervangen te worden.
Mijn rookmelder geeft een vals alarm
Soms gaat een rookmelder af zonder dat hier een duidelijke reden voor is. Dit vals alarm wordt door vuil bij de sensor veroorzaakt, zoals stof of een insect. Wanneer de verwarming na lange tijd gebruikt wordt kan er stof vrijkomen, waardoor de rookmelder af kan gaan. Andere mogelijke oorzaken zijn een lege batterij, verkeerde aansluiting of een technisch defect. De oplossing is om de rookmelder van het plafond te halen, en deze even goed met de stofzuiger schoon te maken. Helpt altijd!
Ik ben mijn handleiding kwijt
Bij bijna al onze producten hebben wij de handleiding geplaatst die je kunt downloaden. Ga naar het product, onder eigenschappen vindt u onderaan deze lijst de handleiding. Staat de handleiding er niet bij, neem dan contact met ons op.
Mijn rookmelder geeft geen test signaal
Als de rookmelder géén testsignaal geeft als je op de test knop drukt kan dit meerdere oorzaken hebben. De meest voor de hand liggende is dat de montageplaat niet of niet goed op de melder zit. Zonder de montageplaat word de batterij niet geactiveerd en werkt de melder niet. Heb je een magneetset bij de rookmelder, plak deze dan altijd op de montageplaat van de rookmelder, niet direct op de achterkant van de melder. Het kan natuurlijk ook zijn dat er iets mis is met de melder. Neem in dat geval contact met ons op.
Wat doet de rookmelder en koolmonoxidemelder koppelservice voor mij?

Het draadloos koppelen van melders kan soms lastig zijn. Via onze koppelservice doen wij dat voor je zodat je ze alleen nog maar hoeft op te hangen. Voor slechts € 2,95* per melder koppelen wij al jouw melders draadloos aan elkaar. Dit gebeurt door experts die weten wat ze doen. We testen ze ook nog voor je zodat je weet dat het 100% in orde en veilig is. *onze koppeldienst is alleen geschikt voor FireAngel, WisuAlarm en X-Sense melders. Houd rekening met één extra werkdag levertijd.